mamma här igen

Godmorgon, jag åkte hem från Lina 00.30 ca i natt, så slut. Hade inte fått kommit ner på op då.
Halv åtta åkte Danne upp, för då var hon ledsen, hade inte kommit ner på op än, då + att det hade börjat läcka.
Hon blödde ju ur magen + att det varit stopp i påsen, Vi lyckades få ut lite igår em, men inte mycket.
Så den har ju bara fyllts på å på, till slut så släpper det ju i kanterna.

Hoppas hoppas att det inte blöder nå mer så hon slipper tappa så mycket i blodvärde å bli trött, trött å less less.
Jag oroar mig för all träning som hon missat pga allt, det är ju en mycket viktig del för henne nu.
Att bli stark å orka, jag tror hon har tränat 2ggr sen hon kom till Gävle

Hon är på op nu iallafall, Danne ringer mig när hon är färdig.
Vi höres/trötta å oroliga mamma

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Faan vad ledsen jag blir när jag läser vad som händer...

Massor av styrkkramar till Er alla!



Ragnvi i Trönö

2008-12-19 @ 12:48:44
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0