I'M BACK...

(SKRIVET NATTEN TILL LÖRDAG, SÅ TÄNK ATT DET ÄR SKRIVET IGÅR - FREDAG!)

YES SIR! The one and only är tillbaka på hemmaplan - och än så länge är det heeeelt UNDERBART!
Igår hann jag träffa ♥ Sanna & Jessica ♥ En snabb-visit blev det..
Men det var overkligt wånderfull att se dem - kan det vara annat när det gäller dem två? Nej.
Robban (exet) var också här, han var faktiskt förste man på plats att välkomna mig tillbaka hem.. Nej, nu ljög jag ju lite för lillesyster Elin var allra först! Storasysters lilla hjärta - bannemig vad jag har saknat henne! Åh, lilla älsklingen ♥

Idag var mamma först på plats, även Mormor & Moster Tina var här en snabbis. Men jag bara sov & sov & sov! :(
Så jag missade dem i stort sett.. kommer ihåg massa kramar och pann-pussar och att jag fick ett gäng lotter. Typ världens längsta triss :O
Näedå, men det var 4 trisslotter i en rad. 4-in-1 så att säga ^^
Sen vid 14-tiden var det dags för dialys, mamma följde med ner, men Danne kom ganska snart och löste av henne så hon fick åka hem och äta och vila lite från sjukhusmiljön, typ. hehe :P
Pappa & skrutt-Emil kom förbi också. Men Emil skulle sova snart så även det blev en snabb-visit där med.
Men Danne var här med sent inpå kvällen idag.

Imorgon hoppas jag på sovmorgon. Sen under dagen kommer världens sötaste Jasmine hit på busbesök!
Behöver jag skriva att jag TOK LÄNGTAR!? :D

------------------------------------------------------

JÄDRANS! Det läcker :(
Ahapp - omläggning imorgon då.. skit!

------------------------------------------------------

Aja, nu ska jag ringa Anna-hjärtat!


ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig Gävles egna lilla Lucia!

Hoppas allt går bra för dig här nu, håller tummarna!

Tusen kramar!

2008-12-13 @ 09:04:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Dharmanna

Hej Carro. Vad roligt och höra att du äntligen har fått kommit hem.. jag är glad för dig och dina nära och kära skull.. kramar och God Jul

2008-12-13 @ 09:22:45
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: Virre

Tjena bruden!!

hoppas att allt gick bra!

måste erkänna att d e tomt på rummet nu, känns lite konstigt att du inte e där längre...

men ja hoppas att allt kommer gå bra nu i gävle! sköt nu om dig så ses vi nån da sen när du kommer ner t oss igen!!

ska hälsa från madde å pobo oxå!!

kram virre

2008-12-13 @ 10:49:09
Postat av: Maria

Hej Lina jättekul att du är hemma jag kommer så fort min förkylning är över vill inte smitta dig.Puss o Kram från Maria

2008-12-13 @ 12:14:02
URL: =http://
Postat av: Sussi

Natten går tunga fjääääääääät,runt gård och stuva..............................!!!!!!!!!!

Har du blivit lussad för tro?Om inte så gjorde jag det nu,hahahahaha!!!

Ja det "hörs" när du skriver att du trivs på hemmaplan.

Hälsa alla som kommer vet ja ifrån Västerås.



KRAAAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-12-13 @ 23:29:08
Postat av: Elli

Åhhh vad det var underbart att se dig gumman. Fast du mest sov så gjorde det inget. Att bara sitta där i samma rum som dig var efterlängtat.. Små pratade lite med mamsen din iaf:). Hoppas du tycker om julklapparna när du öppnar dem på julafton.. för du har väl inte tjuvkikat?:P Ska dra mig uppåt till dig på onsdag eftermiddag så får vi se om du har nå tid över för mig:). Älskar dig underbara määääniiiskaaaa;).. pusssåkraaam <3

2008-12-15 @ 18:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0