Tisdagkväll 5/8-08 kl.23.35

Godkväll,ni flesta vet vad som hänt igår å idag,Lina har varit lite virrig på söndag å måndag.
Inatt 02.30 ringer pontus från AVD 20 å säger att Lina börjat krampa,hon fick åka ner på intensiven
å sövas å kopplas i respiratorn.Tidigt i morse gjorde dom en röntgen å såg att hon har en blödning
i hjärnan :(.Det har varit ett enda virr varr hos mig idag,smsa å ringa anhöriga å Linas kompisar
å tala om vad som hänt.Lelle har pratat med läkaren på CIVA,han sa att ingen artär var förstörd,å att det kommer
läka av sig själv.Jag kommer inte ihåg allt som sagts,men dom har tagit ur henne ur sövningen men respiratorn blir nog kvar till i morgon.Danne ringde mig för ett tag sen,talade om att Lina var mycket vaken å verkar vara med å känna igen personalen.Hon hade rört sig som om det var nå fel bak i ryggen,hon ville att Danne skulle klia henne på ett sår dom
sytt för ngr dagar sen,hon nickar på tilltal.Hon kan ju inte prata med respiratorn kvar i halsen.
Jag eller Danne återkommer med mer information,om våran KÄMPE  Carolina!!!

Världens bästa,starkaste Lina,vi älskar dig!!Puss Puss
mamma,pappa,Danne & Elin

God natt alla,hörs i morgon

Kommentarer
Postat av: Jessica

Carro är absolut den bästa. Hon kan fan klara allt och mer därtill.

Kärlek till dig Carro!

2008-08-05 @ 23:44:14
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej igen,tänkte bara säga att jag har smsat dig Rob men jag kanske har fel nr.

2008-08-05 @ 23:44:53
Postat av: Lena B

Jessica var snäll och messade mig för ett tag sen och berättade att Carro är vaken och att det ser bra ut - vilken underbar nyhet!

Vi är nog många, många, många som tänker på er och ber för Carro och tittar in här ofta, alla tider på dygnet, och hela tiden hoppas på positiva nyheter. Hon är en helt makalös kämpe, er fina dotter och syster och vän!

2008-08-06 @ 00:02:16
Postat av: fru

Ja, kan inte annat än att hålla med.

- Bättre finns inte!



önskar jag kunde vara där!

massa pussar!

2008-08-06 @ 08:11:28
Postat av: Moster Tina

Älskade Lina. Kämpa på det måste bli bra, det är så skönt att du har vaknat och allt verkar ok med dig. Vi älskar dig så mycket. På Söndag kommer vi ner till dig det ska bli så kul och träffa dig äntligen!!!! Snart ska jag ner på stan och shoppa något fint till dig =)



Puss puss kram kram

2008-08-06 @ 09:48:40
Postat av: Sussi

"Hon e´grejen,värsta grymma tjejen"!!!!!!!!!



KRAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-08-06 @ 10:57:22
Postat av: Hannie

Herregud vad skönt att höra! Världens bästa Carro! Mina tummar är blåa och syret i dem försvinner nog vilken sekund som helst, men skitsamma om de så skulle ramla av, du SKA och KOMMER att fixa det här Carro! PUSS!

2008-08-06 @ 11:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0