Svar till Emma

Jag flyger till Gällivare via Luleå för att jobba.

Varför undrar du?

Papps

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh LINA!!!!

Har messat med Carola och pratade en stund i telefon med henne ikväll.Jag blir helt förtvivlad för din skull!Men enl det sista messet för en liten stund sedan så var du iallafall vaken nu och kunde orientera dig med omvärlden och dom som finns runt omkring dig!Åh LINA!Om det fanns nåt man kunde göra för att du ska slippa allt det här........

I min "aftonbön" så kommer jag att skälla på Gud ikväll.Nu får han/hon skärpa sig och se till att göra dig frisk!

Kämpa Lina,kämpa!!!!!!!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2008-08-05 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0