Lena Backeskog, jag blir nästan stum !

TAAAAAAAAACK !!!!!

Iförrgår satt Danne vid min dator, och checkade min blogg, eftersom jag knappt orkat tänka varken ordet dator eller blogg, under de senaste veckorna. (pga.hjärnblödning & hjärninflammation!)   : ' (
Så säger han " -Duuu Linaaa... det här vill du nog läsa... "
En toktrött jag " -Mnåååå... vad äre förnåt då?!? -gääsp-
Danne " -MEN! Läs det bara.. jag lovar att du kommer bli glad.
Okej okej...
Han kopplade ur datorn - kom med den till mig, jag började läsa och direkt när jag såg vem som skrivit kommentaren
så blev mina ögon stora som fotbollar 0_o .

Kommentaren jag babblar om, ligger under blogginnlägget " Idag - då jäklar! "
(för er som antingen inte hajjar vad jag babblar om, eller kanske inte orkar leta reda på kommentaren, så kommer den här)



    mattesupreme  ([email protected]) om idag - då jäklar!:

    hej!
    en fågel viskade i mitt öra att du var sjuk och kunde behöva lite uppmuntran! lite extra pepp!
    jag vet inte om ni hörde oss när vi var i göteborg häromveckan..? hoppas vi spelade tillräckligt högt!
    vi försöker skicka lite bra energi din väg och hoppas att du är riktigt envis!
    stora kramar / mathias supreme LTR



LTR = LOOPTROOP  dvs  de bästa inom Svensk hiphop :D
forever and ever ^_^
(Danne (lillebroour) tankade  f.ö. deras senaste album -SKITBRA- det hjälpte mig igenom omläggningen av magen, som gjordes seeeent iförrgårkväll. Så det tackar jag Looptroop Rockers för. HELT GRYMT FET platta, goddamnit!

En rolig sak var att det var en ung tjej, Ida, som gjorde omläggningen med badboy-Mackan.
Tydligen hördes musiken ut ur hörlurarna, för plötsligt frågade Mackan vad det var jag lyssnade på
och jag svarade att jag lyssnade på looptroop - Mackan såg mest förvirrad ut - och sa att han kände sig gammal. haha. Ida kom med en punchline "jadu, allt är ju relativt.." då fnissade jag lite för mig själv

tog av mig lurarna också pratade vi om LTR typ resten av omläggningen  :)
Mackans hår blev gråare och gråare :P
Sen innan dom avslutade omläggningen så verkade det som om Herr. Mackan kände sig
tvungen att informera mig och Ida om att han faktiskt skulle bli 2barnsfar om ca 1vecka - och
faktiskt inte ens 37år... trodde han! (HAHA bara DET tyder väl på ganska rejäl ålder-Eller?) hahaha

Fick sedan höra att det var Sanna's mamma - Lena, som var den viskande "fågeln"  :P
Och jaa... jag vet liksom inte vad jag ska skriva mer än ;
TACK SÅ HIMLARNS MYCKET!


jag är i extas numera... galet glad tjej!
Jag fick massor av fina, bra & roliga presenter när jag fyllde år nyligen också !!
Fast det skriver jag mer om en annan gång, det är för jobbigt att skriva med skärmtangentbordet, plus att jag inte kan använda högern alls, så jag måste ju sitta & skärmtangent-klicka mig fram med vänsterhanden.

nu ska jag till dialysen. hörs sen.
puss på er!


BTW, IMORRN KOMMER JESSICA.
Jag läääängtar som fan efter dig bruden <3

Kommentarer
Postat av: Suss

ååååh men liiite ballt då älskling!

2008-08-21 @ 19:42:20
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

Ja det var en helt otrolig överaskning att dom skrev i din blogg, super kul!!!!

Vad skönt att höra att du mår bra och känner dig stark. Du är himla duktig!!!!!!!!!



Puss puss (saknar dig)

2008-08-21 @ 21:33:19
Postat av: anniz

men faan va grymt!!

:)

2008-08-21 @ 21:42:31
Postat av: Lena B

Nämen då, tack själv!:)

Så roligt att Mathias/Supreme var så trevlig och så himla roligt att du blev så glad!! Måste nog börja lyssna på Looptroop jag också. s Du behöver och är värd all uppmuntran du kan få som du kämpar och fixar alla motgångar.

Härligt att goa Jessica kommer till dig idag!

Kram!

2008-08-22 @ 15:10:03
Postat av: mamma

ÅÅåå,det var häftigt att looptroop skrev i din blogg :).Vad kul att Jessica kommer ner idag till dig,för nu har du ju varit själv i ngr dagar,det måste kännas jättekul med en kompishos dig.



Du kämpar på som vanligtdu,verkar ju så pigg nu,känns så BRA,spännande å höra vad Jessica säger om den stora skillnaden sen hon var ner sist,för det har det verkligen blivit,sån jäkla skillnad,såååå duuuuktig du är.



Vi syns om ngr veckor vi,längtar efter dig,älskar dig,puss puss/mamma

2008-08-22 @ 19:09:52
Postat av: millan

hehe, trevligt att du blev peppad. jag log när jag läste det innan. kärlek på dig, karl jävel. :b

2008-08-23 @ 01:38:54
Postat av: elin

oooh, fan va häftigt!:o

2008-08-23 @ 10:48:26
Postat av: Miffot

Fan va coolt :)

2008-08-23 @ 16:07:07
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Emmma

Hej gullet! Fasen, det va länge sen vi snacka nu.. Har dåligt samvete för det ska du veta. Saknar dig så inåt h-vete. Blev inget jobb där men jag har fått jobb som personlig assistent till mamma istället så det löste sig. Fan va schysst me looptroop alltså:) Ring gärna om du vill. Vart kan jag nå dig? Puss o kärlek!!

2008-08-23 @ 23:20:39
URL: http://banditqueen66.blogg.se/
Postat av: Nea

Ja det var verkligen länge sen :/ tråkigt. Får ta igen det lite granna tycker jag, jessi också och snacka om gamla roligheterna som hände här i gaybay :) och nya saker. Evigheter sen sist. Saknar dej lite med ;) och ja tänker på dej därnere bland alla goa gbgare. Ja, jag tror det var på cityfesten vi sågs senast eller om vi missade varanndra där så det måste ha varit i jessicas stooora lägenhet :) och det var ju flera 100tusenmiljoners årsedan! inte bra med andra ord. Massa massa kramar på dej nu

2008-08-26 @ 10:58:49
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Sussi

HEEEEEEJ!Åh vad kul med den kommentaren va?Här har varit lite snurrigt ett tag så datorn har fått vara nån v.Zassie blev jätte sjuk och fick tillbringa en v på Strömsholm,dyrt blev det men nu är hon piggare.Ja du är så himla stark o målmedveten du Lina!Världens bästa!!!!!



KRAAAAAAAAAM



Sussi

2008-08-26 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0