Op klar FREDAG kväll 4/4-08

Nån sa att levervärden var lika bra som hos alla andra.
Temp har vi slutat att ta.
Crp har vi slutat fråga om.

Sjukgymnast ofta 2 ggr per dag i ca 2-3 timmar sammanlagt.

Lyfter lite skrot å donar även på övrig tid.

Dom la om på magen och böt ut cvk (blod-slangen vid halsen som grenar sig till 4 slangar där man ger dropp å annat i) hon bad om att ändra vinkeln på slangen, vaknade å gjorde ont som fan, ringde efter mig, ja å danne rusa till op, danne fick extra ont i opererade foten, kom fram å dom sa att dom sövde om henne och la slangen på annat sätt.
På med dumstrut + grönrock och in till henne på op, vakna sakteligen och utan allt för stora smärtor.
Danne haltade hem jag å 2 opisar gick upp med lina till avd 20.

Stick i benet + sugtablett + prograf å lite annat fixades snabbt så hon kunna somna om.

Väntar bara på att sköterska ska koppla droppen (i nybytta slangarna som ömmar) sedan byter jag vac-pumps-burk innan jag går å knoppar.

Tanken e att jag åker hem i morgon (i dag) lördag å lämnar haltande danne med lina, är det nån som vill hälsa på så är ni varmt välkomna. Kan ni sova i samma rum som danne så är det gratis för 1 snubbe. Om 2st sover i dannes rum så är den ena gratis och den andra kostar 260:- per natt inkl, frukost på Johannesvillan.
Resa ner är ju fortfarande gratis från Gävle.

Ring lina å kolla så det går bra å inte krockar med annan som kanske ska ner.

Nu är det så bra allting och att hon nu har för lite att göra! Jag menar att förr så var det svårt att kunna snacka med henne ens en kvart på hel dag, men nu så har hon flera timma varje dag utan att ha nått att göra.

Så jasse å emil kan ringa lite stup i minuten tycker jag.
Eller va fan ring hela bunten vettja, är hon upptagen så trycker hon väll på lägg på knappen bara å ringer upp senare.

Får se om jag hinner iväg i tid med skrutthondan så kanske jag hinner ha emil lör-sön det tar ju bara drygt 3 timmar hem om man tar det lugnt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är sååååå duuuktig med träningen!!
Snart orkar du nog upp på å gå,så som du
tränar :),älskar dig!!!pussar & kramar
Från mamma å elin

2008-04-05 @ 18:43:15
Postat av: Robban

DU är skitduktig Carro! Hoppas du kommer mer upp på benen snart, eller det kanske du gör redan.. saknar dig här i gävle..
Pusskram

2008-04-07 @ 00:28:31
Postat av: Sussi

Ja jäklar vilken vilja du har.HEJA DIG!!!!!!
Hoppas du snart ser resultat så du orkar upp och ut ur rummet.
KRAAAAAM
Sussi

2008-04-07 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0