Nu är det FF.

Jaa, det vill säga föräldrafritt. Pappa åkte hem igår (han har varit här sen 9 Januari tror jag.) för att jobba.
Så nu är det bara (inte så bara egentligen) jag och lil' bro som är här i götet.

Orkar inte skriva nå långt idag, tänkte mest uppdatera er lite om hur det ligger till..
Gustaf kom in tidigare idag och babblade lite, det verkar positivt det han sa iaf. Mitt ena levervärde är helt normalt (15) det var runt 350 när jag åkte ner för transplantation, och de andra proverna är också bra. Så det är positivt, Ett problem som dom fortfarande oroar sig över är ju de där hålen i tarmen, det verkar som om att det som ska komma ut ur stomin, kommer ut där istället och sugs sedan ut av vac:en.
Dom vet inte hur eller vad dom ska göra åt detta, dom tar en dag i taget helt enkelt.

Idag har jag kämpat.. jag har kämpat kämpat och kämpat!!
Tränat i 3h och suttit på sängkanten i sisådär 40 minuter, medans sköterskan Lina borstade ur mina tovor i håret och gjorde två nya flätor. Sen kom bror hit så vi såg lite på simpssons och 2½män.
Danne har nu gått till villan, han är bra min bror, eller näe... han är bäst. Ställer alltid upp och finns här för mig. Jag har fått världens ballaste t-shirt av honom.. hehe, den är röd och har ett svart tryck som föreställer jesus också står det "Jesus is my homeboy" på den. Ball. Jag älskar min bror jag.

Saknar mamma och lillesyyster gör jag ockdå, och lilleplutt emil. Pappa med såklart. Men han var ju nyss här så det är inte riktigt samma sak.
Jasmine, Jaasmine, Jasmine.. korten på dig sitter på anslagstavlan som är på väggen rakt framför mig, jag ser ofta på bilderna och då längtar jag hem så himla mycket. Min världens sötaste kusin. åh. jag vill hem.
Och alla kompisar då.. ååh vad jag saknar.

Nä nu måste jag avsluta innan jag börjar gråta.

Skicka brev, skicka sms, kommentera här. Snälla gör det, för jag saknar er.

Puss och typ godnatt om ett tag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,ja jag saknar dig med,kommer ner så fort jag kan ja.Så skönt att det ser bra ut med värden å att du är så duktig med träningen.Ja Danne är duktig,skönt att han kunde stanna ett tag till.

Är det någon som kan vara hundvakt?Gärna i 2 veckor,så jag kan vara i Gbg ett tag,kanske inte just nu på dagen men om några dagar,typ.

Älskar dig,puss puss

2008-04-07 @ 22:40:25
Postat av: Sussi

HEJ LINA!Ja du är världens bästa Lina du!Förstår att det längtas hem.Usch!Men du är kanonduktig som tränar och kämpar.Vem som helst skulle tappa gnistan men inte du inte!Och jag LOVAR att du kommer att se resultat.SNART!Och vilken tur att just du fick Danne som bror va,och ingen annan.
Hoppas "mysteriet med hålen" blir löst snart.
Du är med i tankarna ständigt!

KRAAAAAAAM
Sussi

2008-04-07 @ 23:15:13
Postat av: Robb

Fan vad snyggt du har gjort det i bloggen..! Fan vad duktigt av dej å tränat så länge, akta dej för träningsverken...eller den kanske har försvunnit för nån vecka sen? :) Han är superbra din brorsa också! Ja man får hoppas att dom kommer på nån slags lösning, bra att du tar allt så lungt och bra gustav säger..! Nu har ogge och jag käkat upp mammas å pappas mat, vilket storkok vi nyss gjorde..(kl 01.00) haha :D Tänkte ringa dej nyss, men såg hur mycket kl var, så jag väntar med det. Kämpa vidare, bra gjort med att sitta upp föresten..GRYYMT.. Önskar dej allt gott nu. Pusskram så syns vi snart.

2008-04-08 @ 01:24:05
Postat av: Maria

Hej Lina! vad du är duktig vad roligt att höra att du mår bra.Kramar från Maria

2008-04-08 @ 08:57:18
Postat av: danne

älskar dig mer! nu står de en gymnast o skriker "O STRÄCK UP OOOKRAMAÅTODRANEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" :D snart tar du 8kg hanteln :D

2008-04-08 @ 11:30:05
Postat av: mamma

HAHAHA!!!du är rolig du Danne,Älskar er!!!
Pussar & Kramar från mamma

2008-04-08 @ 13:04:35
Postat av: Ellinore

heeej gumman!.. håller på å kollar upp med arbetsförmedlingen att ja ska få åka iväg typ 2-3 dagar till dej.. hoppas de går igenom.. men blir inte nästa vecka iaf. de vet ja. på söndag fyller ja år:) å åker på kryssning.. Önskar SÅÅÅÅ i mitt hjärta att du kunde tillbringa den dan me mej:(.. LOVE LOVE LOVE LOVE You...

2008-04-08 @ 14:09:42
Postat av: Jessica

Du ba är King liksom. Kommer ha större muskler än mig snart för fan... muhaha ;)

Jag klurar och klurar på när jag ska kunna komma ner, så jäkla stressande med timmarna. Om inte tidigare så iallafall efter lön. Okej? Och paketet jag nämnde att jag skulle skicka har jag fan inte fått iväg än :O
Men det kommer, det kommer... promise.
Nu ska jag snart iväg och jobba igen, buhu :(

Puss påre hjärtat!

2008-04-08 @ 15:06:48
Postat av: anna(girltoyen)

fan va skönt de känns att läsa att de verkar bra alltihopa :D
saknar dig massor pullan med, men de visste du nog redan :)
40min shit de va inte dåligt gjort av dig YOU GO GRRL!
ska öva lite på de där me brevskrivar skillzen också, så ska ja göra en deal med posten så ja får skicka gratis brev ^^ kan ja skicka ett varje dag :)
ja ska försöka få ledigt i maj så ja kan komma o hälsa på mig lite,, fly den tjattiga mamman och den tråkiga vardagen lite,,
älskar dig flera miljoner kilometer runt jordklotet!
puss puss puss!

2008-04-08 @ 17:12:18
Postat av: Papps

Skitbra lina!
Danne ringer nåra ggr om dan å skvallrar lite å de e bara framseg framsteg framsteg. Fortsätter du i de här tempot så vette fan om dom inte lär aktivera sänglarmet vid patient ur snart hehe.

2008-04-08 @ 19:06:14
Postat av: Sågen

Hoppas allt går bra länge sen vi sågs och mina barn dom bara växer och växer du kommer få en chock när du ser dom :D dom är snart tonåringar känns de som ;D

ha de bra kram Sågen

2008-04-09 @ 17:55:36
URL: http://www.weasa.net
Postat av: Östersunds Emma

Hej min lilla choklad pralin!
Shit gumman, jag förstår att du längtar hem. Saknar och tänker på dig mycket. Har varit dålig på att höra av mig, förlåt för det. Jag skickar över lite go energi och hoppas på att kunna åka ner o hälsa på dig snart. Är hemma och tar hand om mamsen just nu efter den typ 5 operationen men kommer så fort allt stabilicerat sig här.
Massa kärlek till dig!

2008-04-09 @ 19:01:40
URL: http://banditqueen66.blogg.se
Postat av: Maddis

Shoohoo!

Inte många timmar kvar nu tills jag kommer =)
Längtar så sjukt mkt efter dig ska du veta!

Nej nu måste jag sussa så jag kommer upp i tid och inte missar tåget.

Ses imorrn!

Älskar dig! PUSS

2008-04-09 @ 23:23:32
URL: http://M-ea.blogspot.com
Postat av: Sussi

HEJ LINA!

Nu är Maddis påväg till dig.
Hur hon nu ska hitta dit,eftersom hon har sämre lokalsinne än en fästing?????Så ska hon åka spårvagn också????!!!!Jisses!Ja det är bara att hålla tummarna att Hannah får tillbaka sin mamma på lördag em.Ha det så trevligt!Jag skickade med en STOOOOOOR KRAM,men som sagt,hon måste hitta fram först!

KRAAAAAM
Sussi

2008-04-10 @ 11:03:32
Postat av: Cizzi

Hej hjärtat!

Såg att du hade skrivit till mig på msn igår om våran mattebok. Ska du börja plugga matte nu? ;p
Du är den starkaste människan jag vet.
Jag tänker på dig varje dag och det ska bli härligt att se dig hemma i gävle inom en snar framtid.

Jag hejar på ditt lag och vet att du kommer vinna.

Pknir! / Cizzi

2008-04-10 @ 13:29:58
URL: http://tjockbebis.blogg.se
Postat av: Hannie

Ååå, jag ligger SÅ efter med allt vad bloggar heter (både andras och min egen), men faaan vad roligt att du skriver så pass mycket själv nu och faaan vad ännu roligare att läsa att du kämpar så jäkla mycket Kerstin! Det är bra så du kan komma hem och kicka rumpa i PS! Bli bra och kom hem snart, oky? :D Puss och kram och nyp i stjärten! (Nova hälsar med ett litet nyp i knäväcket, hon når ju inte så mycket längre...)

2008-04-11 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0